در این بخش هشدار های جمع شدن صف فروش و ریزش صف خرید را مشاهده میکنید. ترندیفای به صورت اتوماتیک و بر اساس فاکتورهایی مانند حجم معاملات، خرید و فروش حقوقی، حجم مشکوک لحظه ای و سایر فاکتورها اقدام به پیش بینی احتمال جمع شدن صف میکند و در ستون های شماره ۱، ۲ و ۳ میتوانید عدد احتمال ساخته شده را مشاهده کنید. این احتمال بین اعداد ۰ تا ۱۰۰ نوسان میکند و هرچه قدر بالاتر باشد به معنای احتمال بیشتر جمع شدن صف فروش یا صف خرید میباشد.

ترندیفای در حال حاضر، بر اساس سه فرمول متفاوت احتمال جمع شدن صف فروش و ریزش صف خرید را پیش بینی میکند که شما میتوانید بر اساس سیستم و استراتژی خود اقدام به استفاده از هر کدام از فرمول ها کنید.

با استفاده از فیلد مشکی رنگ تاریخ، میتوانید روزهای گذشته و میزان بازدهی را بررسی فرمایید. همچنین با استفاده از فرم جستجو میتوانید هشدارهای ساخته شده را فیلتر کنید و میانگین بازدهی هشدارها را در انتهای جدول هشدار ها مشاهده و مقایسه نمایید.

لطفا دقت کنید که این ابزار در معاملات به شما کمک میکند و سیگنال قعطی صادر نمیکند (حتی در احتمال ۱۰۰ درصد) لذا مسئولیت کلیه معاملات با شخص شما میباشد.
|
|
|
|
نماد ۱ ۲ ۳ زمان صنعت حجم ق. حقیقی RSI استوکاستیک حمایت حقوقی P/B درصد معرفی سود فعلی سود صفر سود بیشینه
میانگین سود 0 0 0
نماد ۱ ۲ ۳ زمان صنعت حجم ق. حقیقی RSI استوکاستیک مقاومت حقوقی P/B درصد معرفی سود فعلی سود صفر سود بیشینه
میانگین سود 0 0 0